Marketing u javnom sektoru

Marketing u javnom sektoru (Tvrdi uvez)

Trenutno nije dostupno.
Cijena: 350.00 kn
Vaša cijena: 332.50 kn
Uštedjeli ste: 17.50 kn

ISBN: 9532460421
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 347
Format: 15*23 cm
Područja: Marketing
PUT DO BOLJE IZVEDBE!
Marketing za institucije javne vlasti: ostvarite inovativnost, odgovornost i zadovoljstvo građana!

Svjetski priznati marketinški stručnjak Philip Kotler još jednom briljira, ovog puta u suradnji s konzulanticom za drštveni marketing Nancy Lee. Iz knjige ćete naučiti sve o marketinškim mehanizmima, i shvatiti kako oni mogu promijeniti građansku podršku za vašu ustanovu kao i uporabu vaših proizvoda i usluga, utjecati na pozitivno javno ponašanje pa čak i povećati prihode i sniziti operativne troškove.

Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brand, kako prikupiti podatke od građana, i kako ocjeniti uspješnost vlastitih mjera. Knjiga predstvlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, sabirući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktni i učinkoviti marketinški plan.

Jednostavno rečeno: ova vas knjiga osvježuje da izgradite ustanovu „visoke tehnologije visokog senzibiliteta“ tj. ustanovu budućnosti, i stvorite eću vijednost za svaki novčić koji potrošite!

Kratak sadžaj:
Poboljšavanje izvedbe javnog sektora putem ispunjenja potreba građana
Primjena merketinških mehanizama u javnome sekoru
Određivanje motivirajućih cijena, poticaja i sankcija
Stvaranje i održavanje poželjnoga brandovskog identiteta
Utjecaj na pozitivno ponašanje javnosi: društveni marketing
Stvaranje strateških partnerstava
Upravljanje marketinškim procesom
Prikupljanje podataka i povratnih informacija od strane građana
Nadzor i vrednovanje izvedbe
Razvoj poticajnoga marketinškog plana

Prof. Philip Kotler vodeći je svjetski autoritet na području marketinga. On je uvaženi profesor međunarodnog marketinga na Kellog School of Management na Northwestern Sveučilištu. Magistarski rad je obranio na Sveučilištu u Chicagu, a doktorat na MIT-ju, oboje iz ekonom?e. Autor je dvadesetak knjiga na temu marketinga u različitim spec?aliziranim područjima, kao i stotinjak članaka objavljenih u stručnim časopisima te je dobitnik brojnih nagrada za zasluge u proučavanju i unapređivanju znanosti o marketingu.
Nancy Lee ima više od 25 godina praktičnog iskustva u marketingu, kako u javnom, tako i u privatnom sektoru. Predsjednica je konzultantske tvrtke Social Services, a iza sebe ima dugogodišnje iskustvo u sklapanju neprofitnokorporacijskih partnerstva koja koriste ne samo kompanijama već i široj društvenoj zajednici. Lee često sudjeluje na konferencijama, seminarima i radionicama za rukovoditelje i upravitelje javnog sektora. Ovo je treća knjiga koju je napisala u suautorstvu s P. Kotlerom.

knjige slične tematike

recenzije korisnikaSaznajte više o recenzijama

Ova knjiga još nema korisničkih recenzija.
Budite prvi koji će ocjeniti ovu knjigu i pomozite ostalim korisnicima pri odabiru.