Osnove marketinga

Osnove marketinga (Tvrdi uvez)


Cijena: 609.00 kn
Vaša cijena: 578.55 kn
Uštedjeli ste: 30.45 kn

ISBN: 9532460233
Izdavač: Mate d.o.o.
Godina izdanja: 2006
Broj stranica: 992
Format: 21*26 cm
Područja: Marketing
NAJBOLJI SVJETSKI UDŽBENIK IZ MARKETINGA PO PRVI PUTA NA HRVATSKOM JEZIKU!

Ovo je prvo prevedeno izdanje vrhunskog svjetskog udžbenika neophodnog za sve koji se bave marketingom. Pokriva sva osnovna područja iz suvremene marketinške teorije i prakse, pa je stoga nezaobilazno štivo za studente, ali i stručnjake koji žele obnoviti ili dopuniti postojeća znanja. Knjiga Osnove marketinga daje sveobuhvatni uvid u tematiku na vrlo pristupačan način, sa puno primjera i slučajeva iz prakse. Izuzetno je dobro grafički opremljena i aktualna, jer autori, između ostaloga, govore i o novim tendencijama u marketingu, kao što su internet poslovanje i e-trgovina, o globalnom marketingu u 21. stoljeću, društvenoj odgovornosti, izgradnji i upravljanju globalnim markama, kao i o drugim područjima suvremenog marketinga. Teoretska pojašnjenja i iznošenje primjera iz prakse poznatih svjetskih tvrtki daju rješenja za probleme sa kojima se svakodnevno susreću menadžeri radeći u  dinamičnom području modernog marketinga. Sadržaj knjige uključuje i strateški marketing i marketinško okruženje, ponašanje potrošača, marketinško istraživanje, segmentaciju i pozicioniranje, marketing odnosa, konkurentne strategije, te marketinški splet sa svim njegovim sastavnicama: proizvodom i uslugama, određivanjem cijena, integriranom marketinškom komunikacijom i upravljanjem distribucijom.

Kratak sadržaj: Marketing danas - Marketinške odrednice - Tržišta - Strategija - Proizvod - Cijena - Promidžba - Distribucija - Pojmovnik, Kazalo pojmova

Prof. Philip Kotler vodeći je svjetski autoritet na području marketinga. On je uvaženi profesor međunarodnog marketinga na Kellog School of Management na Sveučilištu Northwestern. Magistarski rad je obranio na Sveučilištu u Chicagu, a doktorat na MIT-ju, oboje iz ekonom?e. Autor je dvadesetak knjiga na temu marketinga u različitim spec?aliziranim područjima kao i stotinjak članaka objavljenih u stručnim časopisima te je dobitnik brojnih nagrada za zasluge u proučavanju i unapređivanju znanosti o marketingu. Veronica Wong, BSc, MBA, profesorica je marketinga i voditeljica Katedre za marketing na Sveučilištu Aston. Potpredsjednica je Europske marketinške akadem?e, radila je za mnogobrojne međunarodne tvrtke, vlade (uključujući britansko Ministarstvo trgovine i industrije) i privatna tijela koja se bave inovac?om proizvoda i menadžmentom istih. Dr. John Saunders, BSc, MBA, profesor je marketinga, dekan Aston Business School i prodekan Aston Sveučilišta. Ran?e je radio za Hawker Siddeley i British Aerospace te je konzultirao mnoge poznate tvrtke i institucije: Rolls-Royce, Unilever, Nestlé, Ford, Europsku komis?u i singapursku Vladu. Autor je brojnih članaka i radova. Gary Armstrong profesor je i voditelj Odsjeka za marketing na Kenan-Flagler Business School na Sveučilištu North Carolina (gdje je već po četvrti puta primio nagradu za izvrsnost u nastavi – najviše priznanje za predavače na UNC-ju).

knjige slične tematike

recenzije korisnikaSaznajte više o recenzijama

Ova knjiga još nema korisničkih recenzija.
Budite prvi koji će ocjeniti ovu knjigu i pomozite ostalim korisnicima pri odabiru.