Osnove međunarodnog marketinga

Osnove međunarodnog marketinga (Tvrdi uvez)


Cijena: 200.00 kn
Vaša cijena: 190.00 kn
Uštedjeli ste: 10.00 kn

ISBN: 9531571831
Izdavač: Masmedia d.o.o.
Godina izdanja: 2000
Broj stranica: 439
Format: 23,5*16,5 cm
Područja: Marketing
U knjizi su na znanstveni i stručni način prikazani svi relevantni parametri međunarodnog tržišta, bez obzira na stupanj internacionalizacije poslovanja. Naglasak je stavljen na konkurentnost tržišta različitih zemalja. Tekst je oblikovan tako da potiče znatiželju o upravljačkim znanjima i vještinama poduzeća koja traže tržišne mogućnosti prodora na šira područja. Kod čitatelja knjiga potiče svijest o spoznaji strategija međunarodnog marketinga iz globalne perspektive.

Knjiga je namijenjena redovnim studentima poslovne ekonomije kao i studentima drugih fakulteta koji imaju marketing u nastavnom programu.

knjige slične tematike

recenzije korisnikaSaznajte više o recenzijama

Ova knjiga još nema korisničkih recenzija.
Budite prvi koji će ocjeniti ovu knjigu i pomozite ostalim korisnicima pri odabiru.