Osnove međunarodnog marketinga
Više iz područja Marketing

Osnove međunarodnog marketinga

Previšić, Jozo, Ozretić Došen, Đurđana


190,00 kn
  • Uvez: Tvrdi uvez
  • Broj stranica: 439
  • Format: 23,5*16,5
  • ISBN: 9531571831
  • Izdavač: Masmedia d.o.o.
  • Godina izdanja: 2000.
  • Biblioteka:
  • Izdanje: -

U knjizi su na znanstveni i stručni način prikazani svi relevantni parametri međunarodnog tržišta, bez obzira na stupanj internacionalizacije poslovanja. Naglasak je stavljen na konkurentnost tržišta različitih zemalja. Tekst je oblikovan tako da potiče znatiželju o upravljačkim znanjima i vještinama poduzeća koja traže tržišne mogućnosti prodora na šira područja. Kod čitatelja knjiga potiče svijest o spoznaji strategija međunarodnog marketinga iz globalne perspektive.

Knjiga je namijenjena redovnim studentima poslovne ekonomije kao i studentima drugih fakulteta koji imaju marketing u nastavnom programu.

predlažemo

×
Prijava
Izgubljena lozinka
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.