Strategija marketinga neprofitnih organizacija

Strategija marketinga neprofitnih organizacija (Tvrdi uvez)

Trenutno nije dostupno.
Cijena: 330.00 kn
Vaša cijena: 313.50 kn
Uštedjeli ste: 16.50 kn

ISBN: 9531574448
Izdavač: Masmedia d.o.o.
Godina izdanja: 2003
Broj stranica: 403
Format: 23,5*16,5 cm
Područja: Marketing
Koncepcija knjige u skladu je s potrebama i zahtjevima ciljnih skupina kojima je knjiga namijenjena, a to su studenti poslijediplomskih studija iz područja marketinga i praktičari u neprofitnim organizacijama. Pristup obradi marketinških tema je originalan.

Knjiga je polivalentna. Sjedne strane knjiga se može smatrati korisnim i dobro koncipiranim udžbenikom za studente marketinga, a s druge strane knjiga je korisna za sve one koji se bave marketingom u neprofitnim nevladinim organizacijama i u javnom sektoru.

S obzirom da je knjiga nastala na podlozi opsežnih istraživanja koje je autor proveo za potrebe izrade doktorske disertacije, može se reći da su teorijski okvir, predloženi modeli primjene i praktični primjeri dobro odabrani i obrađeni, te da knjiga kao cjelina predstavlja važan doprinos razvoju marketinga u neprofitnim organizacijama.

knjige slične tematike

recenzije korisnikaSaznajte više o recenzijama

Ova knjiga još nema korisničkih recenzija.
Budite prvi koji će ocjeniti ovu knjigu i pomozite ostalim korisnicima pri odabiru.