Strategija marketinga neprofitnih organizacija
Više iz područja Marketing

Strategija marketinga neprofitnih organizacija

Pavičić, Jurica


313,50 kn Trenutno nije dostupno
  • Uvez: Tvrdi uvez
  • Broj stranica: 403
  • Format: 23,5*16,5
  • ISBN: 9531574448
  • Izdavač: Masmedia d.o.o.
  • Godina izdanja: 2003.
  • Biblioteka:
  • Izdanje: -

Koncepcija knjige u skladu je s potrebama i zahtjevima ciljnih skupina kojima je knjiga namijenjena, a to su studenti poslijediplomskih studija iz područja marketinga i praktičari u neprofitnim organizacijama. Pristup obradi marketinških tema je originalan.

Knjiga je polivalentna. Sjedne strane knjiga se može smatrati korisnim i dobro koncipiranim udžbenikom za studente marketinga, a s druge strane knjiga je korisna za sve one koji se bave marketingom u neprofitnim nevladinim organizacijama i u javnom sektoru.

S obzirom da je knjiga nastala na podlozi opsežnih istraživanja koje je autor proveo za potrebe izrade doktorske disertacije, može se reći da su teorijski okvir, predloženi modeli primjene i praktični primjeri dobro odabrani i obrađeni, te da knjiga kao cjelina predstavlja važan doprinos razvoju marketinga u neprofitnim organizacijama.

od istog autora

predlažemo

×
Prijava
Izgubljena lozinka
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.