Kako se nositi s djecom problematična ponašanja
Više iz područja Psihologija, pedagogija

Kako se nositi s djecom problematična ponašanja

O'Regan, Fintan J.


107,10 kn Trenutno nije dostupno
  • Uvez: Meki uvez
  • Broj stranica: 156
  • Format: 17*23.5
  • ISBN: 9789531789257
  • Izdavač: Naklada Ljevak
  • Godina izdanja: 2008.
  • Biblioteka:
  • Izdanje: -

Kako se nositi s djecom problematična ponašanja
Ne mogu učiti, ne žele učiti, ne zanima ih


Puno je rasprava o tome kako je danas ponašanje u školama loše i neprimjereno. Kakvi god izvori i razlozi bili, ostaje činjenica da nastavnici sve više moraju obuzdavati širok raspon ponašanja, uključujući i djecu koja nisu samo „zločesta“, nego i zahtjevna, pa čak i destruktivna.

Kako je preduvjet uspješnog rješavanja problema dobra definicija i poznavanje poteškoće, autor nam iznosi detaljan pregled glavnih simptoma kojima pridodaje osobna zapažanja.

U knjizi su pruženi jasni kriteriji za razlikovanje opozicionalnog ponašanja od ponašanja hiperaktivnog djeteta, te djeteta koje razvija poremećaj u ponašanju. Osobito je dojmljiv prikaz hiperaktivnosti s pozicije djeteta koje se obraća svojem učitelju, te prateće praktične upute za rad. Kad bi nam dijete govorilo, reklo bi otprilike: ne, nisam zaboravio, nego nisam ni čuo. To znači da je previše zbrke u njima samima, koju samo dodatno pojačavamo svojim nejasnim ili preopćenitin zahtjevima. Zato upute koje dajemo trebaju biti kratke i jasne, upućene u pravom trenutku i vezane uz konkretno ponašanje. Autor također ističe važnost osvještavanja pojedinog ponašanja, koje najčešće podrazumijevamo, umjesto da ga izgrađujemo. Prihvaćanje nemogućnosti da se nešto uradi, pruža pravo na pogrešku, koja je odličan temelj za buduća učenja. Lucidno je istaknuta praksa ignoriranja onih odgovora ili rješenja koja nisu istoznačna, nego možda samo približna. Ignorirajući ih, gubimo važne informacije o načinu na koji dijete razmišlja. Tako gubimo i bliskost, koja je preduvijet svakog učenja, naročito u kasnijem školskom uzrastu, u osjetljivoj tinejdžerskoj dobi.

Velika je vjerojatnost da učitelji, suočeni s nekad nepredvidljivim izazovima u radu s djecom problematična ponašanja, unatoč dobrom timskom radu, osjete zamor i jasan osjećaj da su iscrpili zalihe svoje snage. Autor im šalje jasnu poruku, da je potpuno u redu taj osjećaj prihvatiti i vidjeti što dalje. Tek iz dubokog prihvaćanja problema izvire i nagovještaj njegova rješenja.

Priručnik će podjednako biti zanimljiv roditeljima, učiteljima, psiholozima i suradnicima u školi i izvan nje, a svakako vrijedan poticaj za promišljanje gdje se u svjetlu navedenih iskustava nalaze djeca u našim školama, kao i odrasle osobe koje se njima bave.

drugi kupci su kupili i ovo

predlažemo

Zadnje pregledani naslovi


×
Prijava
Izgubljena lozinka
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.