Marketing od usta do usta

Marketing od usta do usta (Tvrdi uvez)


Cijena: 129.00 kn
Vaša cijena: 116.10 kn
Uštedjeli ste: 12.90 kn

ISBN: 9789958193507
Izdavač: Univerzitet SSST
Godina izdanja: 2011
Broj stranica: 215
Format: 14*21 cm
Područja: Marketing
Svakog dana potrošači su doslovno bombardirani hiljadama reklamnih poruka. Svakog dana kompanije oglašivači troše milione u nadi da će se baš njihova poruka probiti kroz medijsku džunglu i doći do potrošača. Nažalost, najčešće se dešava upravo suprotno. Na postojeću pretrpanost informacijama kompanije gomilaju još više. Od svih odaslanih poruka mali broj njih potrošači uopće i primjete, a na svega nekoliko reagiraju onako kako bi to kompanija željela (proba, kupovina).

Potrošači se danas više nego ikada prije oslanjaju na informacije dobivene komunikacijom od usta do usta. Marketing je došao do tačke preokreta - tačke u kojoj više nije važno šta kompanija kaže potrošaču, koliko ono šta potrošač kaže drugom potrošaču.

Knjiga "Marketing od usta do usta: kako učiniti potrošače glasnogovornicima kompanije" prva je knjiga u ovoj oblasti koju je napisao autor s područja država bivše Jugoslavije, ali i prvi cjeloviti pregled ključnih vrsta marketinga od usta do usta ikad objavljen u svijetu. Ona nudi jedan sasvim novi pogled na marketing, ukazujući pri tome na bolji i djelotvorniji način kreiranja ukupnih marketinških odnosa kompanije s tržištem, način koji je adekvatniji i svojstveniji vremenu u kojem živimo.

Posjetiocima web stranice knjige www.marketingodustadousta.com omogućen je besplatan downlaod njenih pojedinih dijelova.

Alvid Hubijar rođen je 1977. godine u Sarajevu. Diplomirao je 2001. godine na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a na istom fakultetu je i magistrirao 2006. godine. U prethodnom periodu radio je u privredi te institucijama Bosne i Hercegovine. Trenutno je zaposlen u Generalnom sekretarijatu Vijeću ministara BiH.Alvid je gorljivi zagovornik korjenitih promjena u marketingu i marketinškom razmišljanju uopće, te smatra neminovnim redizajn onog što se danas podrazumijeva pod tradicionalnim marketingom.
Osim marketinga od usta do usta, u njegovom istraživačkom fokusu su marketing posredstvom društvenih medija, upravljanje odnosima s potrošačima te politički marketing.
Knjiga „Marketing od usta do usta“ njegov je prvjenac, a rezultat je dugogodišnjeg istraživanja ove oblasti.
Alvid je trenutno doktorski kandidat na studiju koji u saradnji s University of Buckingham iz Londona organizira Sarajevo School of Science and Technology (SSST).
Oženjen je i otac dva sina. Živi i radi u Sarajevu.

knjige slične tematike

recenzije korisnikaSaznajte više o recenzijama

Ova knjiga još nema korisničkih recenzija.
Budite prvi koji će ocjeniti ovu knjigu i pomozite ostalim korisnicima pri odabiru.