Osnove međunarodnog marketinga
Više iz područja Marketing

Osnove međunarodnog marketinga

Previšić, Jozo: Ozretić Došen, Đurđana, Krupka, Zo


160,55 kn Trenutno nije dostupno
  • Uvez: Meki uvez
  • Broj stranica: 318
  • Format: 20*26
  • ISBN: 9789530303966
  • Izdavač: Školska knjiga d.d.
  • Godina izdanja: 2011.
  • Biblioteka:
  • Izdanje: -

Knjiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima i poslovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.
dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF - Ekonomsko-poslovni fakultet

Iz sadržaja:
- Priroda međunarodnog marketinga
- Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga
- Ekonomsko okruženje
- Političko okruženje
- Zakonodavno okruženje
- Kulturno okruženje
- Istraživanje stranih tržišta
- Proizvodi
- Usluge
- Cijene
- Međunarodna marketinška distribucija
- Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje
- Odnosi s javnošću

predlažemo

Zadnje pregledani naslovi


×
Prijava
Izgubljena lozinka
×
Registrirajte se kao novi web kupac
  • Kupujte naslove iz naše ponude
  • Primajte obavijesti o novim naslovima
  • Kreirajte svoju listu želja
  • Pratite povijest vaših narudžbi

Vaši podaci su zaštićeni i poznati samo uredništvu naše web stranice. Naša tvrtka se obvezuje da će s vašim podacima postupati u skladu s odredbama Zakona o zaštiti osobnih podataka.