Osnove međunarodnog marketinga

Osnove međunarodnog marketinga (Meki uvez)


Cijena: 169.00 kn
Vaša cijena: 160.55 kn
Uštedjeli ste: 8.45 kn

ISBN: 9789530303966
Izdavač: Školska knjiga d.d.
Godina izdanja: 2011
Broj stranica: 318
Format: 20*26 cm
Područja: Marketing
Knjiga Osnove međunarodnog marketinga je po svojoj koncepciji potpuno usporediva sa sličnim udžbenicima s područja međunarodnog marketinga autora iz zapadnih zemalja (na engleskom jeziku) koji se obično rabe kao osnovni udžbenici na sveučilištima i poslovnim školama. No kvalitetan udžbenik na hrvatskom jeziku s obiljem primjera iz poslovne prakse hrvatskoga gospodarstva nije samo sveučilišni udžbenik za studente na hrvatskim sveučilištima nego istodobno može poslužiti kao koristan stručni priručnik marketinškim menađerima u gospodarstvu u njihovim naporima za poboljšanje poslovnih nastupa na inozemnim tržištima.
dr.sc. Milan Jurše, izvaredni profesor Sveučilišta u Mariboru, EPF - Ekonomsko-poslovni fakultet

Iz sadržaja:
- Priroda međunarodnog marketinga
- Planiranje i kontrola međunarodnog marketinga
- Ekonomsko okruženje
- Političko okruženje
- Zakonodavno okruženje
- Kulturno okruženje
- Istraživanje stranih tržišta
- Proizvodi
- Usluge
- Cijene
- Međunarodna marketinška distribucija
- Promocija: oglašavanje, osobna prodaja, unaprjeđenje prodaje
- Odnosi s javnošću

knjige slične tematike

recenzije korisnikaSaznajte više o recenzijama

Ova knjiga još nema korisničkih recenzija.
Budite prvi koji će ocjeniti ovu knjigu i pomozite ostalim korisnicima pri odabiru.